Avís legal

1. Identificació i contacte del propietari de la web. www.ibstartups.es (d’ara endavant la web), és propietat d’Institut d´Innovació Empresarial de les Illes Balears (d’ara endavant el Titular) amb domicili a Plaça Son Castelló, 1, baixos, 07009, Polígon Son Castelló, Palma de Mallorca , amb CIF Q5755018H, telèfon (+34) 971178900 i correu electrònic dpd@idi.es 2. Àmbit daplicació. La navegació pel lloc web del Titular implica assumir la condició d’usuari i l’acceptació absoluta del que s’ha manifestat en aquest Avís Legal. 3. Edat. A la nostra web no tractem dades de menors de catorze anys. En tot cas, els nostres serveis estan dirigits a més grans de divuit anys. 4. Propietat intel·lectual o industrial. Els continguts del web, per exemple textos, imatges, gràfics o codi font, estan protegits per drets de propietat intel·lectual i industrial.
Aquests continguts no poden ser, per exemple, reproduïts o transformats sense el permís previ i explícit del Titular. Els usuaris poden accedir als continguts i fer còpies privades autoritzades sempre que els elements reproduïts no siguin cedits posteriorment a tercers, ni s’instal·lin a servidors en xarxa, ni siguin objecte de cap tipus d’explotació. 5. Normes comunes dús de la web. L’usuari es compromet a fer un ús de la Web d’acord amb les normes següents:
• No publicarà comunicacions comercials a través del lloc web sense autorització. • No recopilarà contingut o informació d’altres usuaris. • No carregarà virus ni codi malintencionat de cap mena. • No sol·licitareu informació d’inici de sessió ni accedireu a un compte pertanyent a un altre usuari. • No realitzarà actes il·lícits, enganyosos, malintencionats o discriminatoris al lloc web, d’acord amb aquestes condicions i l’ordenament jurídic espanyol. • En general, no farà actes que suposin danys o lesions dels drets de tercers. El Titular pot eliminar qualsevol contingut o suspendre el servei si, segons el seu propi criteri, incompleix qualsevol de les normes i obligacions descrites en aquest Avís Legal.
Per a qualsevol consulta o aclariment sobre aquestes normes podeu contactar-nos via email. 6. Enllaços i limitació de responsabilitat. L’establiment d’un hiperenllaç no implica en cap cas l’existència de relacions entre el titular i el propietari del lloc web on s’estableixi, ni l’acceptació i l’aprovació per part del titular dels seus continguts o serveis. Aquelles persones que es proposin establir un hiperenllaç, prèviament han de sol·licitar autorització per escrit al Titular. En tot cas, l’hiperenllaç només permetrà l’accés a la pàgina inicial del nostre lloc web. Així mateix, s’ha d’abstenir de fer manifestacions o indicacions falses, inexactes o incorrectes sobre el titular, o incloure continguts il·lícits, contraris als bons costums ia l’ordre públic. El Titular no es responsabilitza de l’ús que cada usuari doni als materials posats a disposició en aquest lloc web ni de les actuacions que realitzi sobre la base d’aquests. El contingut del Web és de caràcter general i merament informatiu.
El Titular no assumirà responsabilitat pel contingut o funcionament de webs de tercers a què l’usuari del lloc web pugui accedir mitjançant qualsevol tipus d’enllaç. El Titular declina qualsevol responsabilitat, fins on permeti l’ordenament jurídic, pels danys i els perjudicis derivats de la presència de virus, de les actuacions de tercers que vulnerin drets de propietat, a l’honor, a la intimitat o sobre publicitat il·lícita.
Si algun usuari o tercer considera que a la Web s’està cometent algun il·lícit de qualsevol tipus, ha de remetre una comunicació al Titular a l’adreça de correu electrònic que apareix a les nostres dades identificatives. S’haurà d’identificar degudament, especificant els fets que denuncia. 7. Privadesa.

Si a la Web es recapten dades personals, el Titular serà responsable de les mateixes i les tractarà amb absoluta confidencialitat i seguretat. Podrà trobar més informació a la nostra política de privadesa i cookies.

8. Modificacions

El Titular es reserva el dret a realitzar les modificacions que consideri oportunes, sense previ avís, en el contingut del seu lloc web. Tant pel que fa als continguts del lloc web, com a les condicions d’ús del mateix, oa les condicions generals de contractació. Aquestes modificacions podran realitzar-se a través del seu lloc web per qualsevol forma admissible en dret i seran de compliment obligat durant el temps en què es trobin publicades al web i fins que no siguin modificades vàlidament per altres de posteriors.

9. Legislació aplicable, solució de qüestions controvertides i fòrum competent.

L’ús del web es regirà per la legislació espanyola. Qualsevol controvèrsia que sorgeixi o guardi relació amb l’ús del web, serà sotmès a la jurisdicció no exclusiva dels jutjats i tribunals del municipi on radica el domicili social del titular. La Política de Privadesa forma part de les Condicions Generals que regeixen la Pàgina Web www.ibstartups.es juntament amb la Política de Cookies i l’Avís Legal.
Institut d´Innovació Empresarial de les Illes Balears (d’ara endavant IDI), es reserva el dret a modificar o adaptar la present Política de Privadesa en tot moment. Per tant, us recomanem que reviseu la mateixa cada vegada que accediu a la Pàgina Web. En cas que usuari s’hagi registrat a la pàgina web i accedeixi al seu compte o perfil, en accedir-hi, se l’informarà en cas que hi hagi hagut modificacions substancials en relació amb el tractament de les seves dades personals. Qui és el responsable del tractament de les dades? Les dades que es recullin o ens facilitis voluntàriament per mitjà de la Pàgina Web, ja sigui per la navegació a la mateixa, així com tots aquells que ens puguis facilitar als formularis de contacte, via email o per telèfon, seran
recollits i tractats pel Responsable del Fitxer, les dades dels quals s’indiquen a continuació: Institut d´Innovació Empresarial de les Illes Balears CIF: Q5755018H
Domicili: Plaça Son Castelló, 1, baixos, 07009, Polígon Son Castelló, Palma de Mallorca
Tfno: 971178900
Delegat de Protecció de Dades: dpd@idi.es Si, per qualsevol motiu, vols posar-te en contacte amb nosaltres en qualsevol qüestió relacionada amb el tractament de les seves dades personals o privadesa (amb el nostre Delegat de Protecció de Dades), pots fer-ho a través de qualsevol dels mitjans indicats anteriorment. Quines dades recopilem a través de la pàgina web? Pel simple fet de navegar a la Pàgina Web, l’IDI recopilarà informació referent a: – Adreça IP. – Versió del navegador. – Sistema operatiu. – Durada de la visita o navegació per la pàgina web. Aquesta informació s’emmagatzema mitjançant Google Analytics, per la qual cosa ens remetem a la Política de Privadesa de Google, ja que aquest recull i tracta aquesta informació.
De la mateixa manera, a la Pàgina Web és possible que es faciliti la utilitat de Google Maps, la qual pot tenir accés a la teva ubicació, en cas que li ho permetis, per tal de facilitar-te una major especificitat sobre la distància i/ o camins les nostres seus. En aquest sentit, ens remetem a la Política de Privadesa utilitzada per Google Maps, per tal de conèixer l’ús i el tractament d’aquestes dades.
La informació que nosaltres fem servir, no estarà relacionada amb un usuari concret i s’emmagatzemarà a les nostres bases de dades, amb la finalitat de realitzar anàlisis estadístiques, millores a la Pàgina Web, sobre els nostres productes i/o serveis i ens ajudarà a millorar la nostra estratègia . Les dades no seran comunicades a tercers. Registre de l’usuari a la pàgina web Per accedir a determinats productes i/o serveis, cal que l’usuari es registri a la pàgina web. Per això, al formulari de registre, se sol·liciten una sèrie de dades personals.

Les dades necessàries i obligatòries a facilitar per l’usuari per dur a terme aquest registre, es troben marcades amb el símbol *. i intransferibles, sent l’usuari responsable de la seva custòdia.
En aquest cas, les dades de navegació s’associaran a les de registre de l’usuari, identificant el mateix usuari concret que navega per la pàgina web. D’aquesta manera, es podrà personalitzar l’oferta de productes i/o serveis que, segons el nostre criteri , més s’ajusti a l’usuari, així com recomanar-vos determinats productes i/o serveis. mateixes mentre no s’elimini el compte de l’usuari registrat Un cop eliminat aquest compte, aquesta informació serà apartada de les nostres bases de dades, mantenint apartats durant 10 anys aquelles dades relatives a les transaccions realitzades, sense que s’hi accedeixin o alterin. la finalitat de donar compliment als terminis legalment vigents. consentiment, en aquest cas seran eliminats immediatament (sempre tenint en compte els terminis legals) La base legal per al tractament de les seves dades personals és l’execució d’un contracte entre les parts. i la resposta a les sol·licituds d’informació, la legitimació del tractament és el consentiment de l’afectat. Les finalitats del tractament seran les següents: • Gestionar l’alta a l’àrea de registre d’usuari i el accés a la Pàgina Web. • Gestionar els serveis posats a la teva disposició a través de la Pàgina Web. email i/o al vostre telèfon, per tal d’informar-vos de possibles incidències, errors, problemes i/o estat de les vostres sol·licituds.
Per a l’enviament de comunicacions se sol·licitarà el consentiment exprés de l’usuari a l’hora de fer el registre. comunicació comercial, se li donarà la possibilitat de donar-se de baixa a la recepció de les mateixes, ja sigui per mitjà d’un link i/o adreça de correu electrònic. el cas que es permeti l’opció de subscriure’s a una Newsletter, caldrà que ens faciliti una adreça de correu electrònic a la qual es remetrà la mateixa. que l’interessat sol·licite la baixa de la mateixa o, si és el cas, se cessi per part de l’IDI de l’enviament de la mateixa. La base legal per al tractament d’aquestes dades personals és el consentiment exprés prestat per tots aquells interessats que se subscriguin en aquest servei marcant la casella destinada a aquest efecte.

Les dades dels correus electrònics seran únicament tractades i emmagatzemades amb la finalitat de gestionar l’enviament de la Newsletter per part dels usuaris que en sol·licitin. Per a l’enviament de la Newsletter, se sol·licitarà el consentiment exprés de l’usuari a l’hora de realitzar el registre marcant la casella destinada a aquest efecte. Quant a això, l’usuari podrà revocar el consentiment prestat, adreçant-se a l’IDI, fent ús dels mitjans indicats anteriorment. En qualsevol cas, a cada comunicació, se li donarà la possibilitat de donar-se de baixa a la recepció de les mateixes, ja sigui per mitjà d’un link i/o adreça de correu electrònic. Si ets algun dels col·lectius següents, consulta la informació desplegable: + CONTACTES DE LA WEB O DEL CORREU ELECTRÒNIC Amb quines finalitats tractarem les teves dades personals? • Contestar les teves consultes, sol·licituds o peticions. • Gestionar el servei sol·licitat, contestar la teva sol·licitud o tramitar la teva petició. • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la teva sol·licitud. • Informació comercial o esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa. Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades?
L’acceptació i el consentiment de l’interessat: En aquells casos on per fer una sol·licitud sigui necessari
emplenar un formulari i fer un «clic» al botó d’enviar, la realització del mateix implicarà necessàriament que ha estat informat i n’ha atorgat expressament el consentiment al contingut de la clàusula annexada a aquest formulari o acceptació de la política de privadesa.
Tots els nostres formularis compten amb una casella de verificació o checkbox amb la fórmula següent, per poder enviar la informació: “□ He llegit i accepto la Política de privadesa.” CLIENTS Amb quines finalitats tractarem les teves dades personals? • Elaboració del pressupost i seguiment del mateix mitjançant comunicacions entre ambdues parts. • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la teva sol·licitud. • Informació comercial o esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa. • Gestionar els serveis administratius, de comunicacions i de logística realitzats pel Responsable. • Facturació. • Realitzar les transaccions que corresponguin. • Facturació i declaració dels impostos oportuns. • Gestions de control i recobrament. Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades? La base legal és el teu consentiment. PROVEÏDORS
Amb quines finalitats tractarem les teves dades personals? • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la teva sol·licitud. • Informació comercial o esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa. • Gestionar els serveis administratius, de comunicacions i de logística realitzats pel responsable. • Facturació. • Realitzar les transaccions que corresponguin. • Facturació i declaració dels impostos oportuns. • Gestions de control i recobrament.

Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades?
La base legal és l’acceptació d’una relació contractual, o si no n’hi ha el consentiment en contactar amb
nosaltres o oferir-nos els seus productes per alguna via. CONTACTES XARXES SOCIALS Amb quines finalitats tractarem les teves dades personals? • Contestar les teves consultes, sol·licituds o peticions. • Gestionar el servei sol·licitat, contestar la teva sol·licitud o tramitar la teva petició. • Relacionar-nos amb tu i crear una comunitat de seguidors. Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades?
L’acceptació d’una relació contractual a l’entorn de la xarxa social que correspongui, i d’acord amb les seves polítiques de privadesa:
Facebook
Instagram Durant quant de temps mantindrem les dades personals? Només podem consultar o donar de baixa les teves dades de manera restringida en tenir un perfil específic. Els tractarem tant de temps com tu ens deixis seguint-nos, sent amics o donant-li “m’agrada”, “seguir” o botons similars.
Qualsevol rectificació de les teves dades o restricció d’informació o de publicacions l’has de fer a través de la configuració del teu perfil o usuari a la pròpia xarxa social. USUARIS IDI
Amb quines finalitats tractarem les teves dades personals? • Contestar les teves consultes, sol·licituds o peticions. • Gestionar el servei sol·licitat, contestar la teva sol·licitud o tramitar la teva petició. • Informació per mitjans electrònics, que versin sobre la teva sol·licitud. • Informació comercial o esdeveniments per mitjans electrònics, sempre que hi hagi autorització expressa. Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades? La base legal és acceptar un contracte de serveis i el consentiment de linteressat. RRHH
Amb quines finalitats tractarem les teves dades personals? • Gestió de la relació laboral i de lexpedient del treballador. • Realitzar tots aquells tràmits administratius, fiscals i comptables necessaris per complir els nostres compromisos contractuals, obligacions en matèria de normativa laboral, Seguretat Social, prevenció de riscos laborals, fiscal i comptable. • Gestió de pagament de nòmines mitjançant entitat financera. • Control horari a través del sistema de control d’accés mitjançant empremta/targeta/portal de l’empleat (si és el cas). • Gestió de les assegurances col·lectives / pla de pensions de l’entitat. • Realitzar actuacions formatives tant de formació bonificada com no bonificada. Quina és la legitimació per al tractament de les teves dades? La base legal per al tractament de les vostres dades és l’execució del vostre contracte laboral. El compliment de les obligacions legals pertinents. El consentiment de linteressat.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Incloem dades personals de terceres persones?
No, com a norma general només tractem les dades que ens faciliten els titulars.

Si ens aportes dades de tercers,
hauràs amb caràcter previ, informar i sol·licitar el seu consentiment a les persones esmentades, o en cas contrari ens eximeixes de qualsevol responsabilitat per l’incompliment d’aquest requisit. I dades de menors? No tractem dades de menors de 14 anys, per tant, abstent de facilitar-les si no tens aquesta edat. Realitzarem comunicacions per mitjans electrònics? • Només es realitzaran per gestionar la teva sol·licitud, si és un dels mitjans de contacte que ens ha facilitat. Quines mesures de seguretat apliquem?
Pots estar tranquil: Hem adoptat un nivell òptim de protecció de les dades personals que
manegem, i hem instal·lat tots els mitjans i mesures tècniques a la nostra disposició, segons l’estat de la
tecnologia, per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les Dades Personals. En quina mesura s’automatitzarà la presa de decisions? L’IDI no utilitza processos de presa de decisions totalment automatitzades per entaular, desenvolupar o acabar una relació contractual amb l’usuari. et comunicarem els teus drets a aquest respecte si així ho prescriu la llei. Tindrà lloc l’elaboració de perfils?
Per tal de poder oferir-te productes i/o serveis d’acord amb els teus interessos i millorar la teva experiència de
usuari, podrem elaborar un «perfil» sobre la base de la informació facilitada. A quins destinataris es comunicaran les teves dades?
Les vostres dades es podran cedir a entitats col·laboradores de l’IDI, per oferir el millor servei possible.
També seran cedits a tercers quan hi hagi una obligació legal, així com als encarregats del
tractament necessaris per a lexecució de lacord o contracte de servei.
En cas que ens hagis donat el teu consentiment per al tractament del teu nom i imatges i altres informacions, relacionades amb l’activitat de l’IDI, es divulgaran a les diferents xarxes socials i pàgina web.
En cas que sigui necessària la realització de transferències internacionals de dades per part de l’IDI, s’assegurarà que aquestes transferències són possibles de conformitat amb el Reglament general de protecció de dades o qualsevol altre requisit establert per la normativa aplicable. companyia adoptarà els acords que siguin necessaris per garantir un nivell de protecció de dades equivalent al previst a la normativa europea.
En cas de treballar en un sistema de carpetes compartides en aplicacions tipus Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Amazon, Apple, HubSpot, etc… es realitzarà una transferència internacional als Estats Units sota la
habilitació de l’article 49.c) del Reglament General de Protecció de Dades o qualsevol altre mecanisme que garanteixi un nivell de protecció de dades equivalent al previst a la normativa europea. Quins Drets tens? • A saber si estem tractant les teves dades o no. • A accedir a les teves dades personals.

• A sol·licitar la supressió de les teves dades si ja no són necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides o si ens retires el consentiment atorgat. • A sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en alguns supòsits, cas en què només els
conservarem segons la normativa vigent. • A portar les vostres dades, que us seran facilitades en un format estructurat, d’ús comú o lectura mecànica. Si ho prefereixes, els podem enviar al nou responsable que ens designis. Només és vàlid en determinats supòsits.
• A presentar una reclamació davant de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, si creieu que no us hem atès correctament.
• A revocar el consentiment per a qualsevol tractament per al qual hagis consentit, en qualsevol moment.
Si modifiques alguna dada, t’agraïm que ens ho comuniquis per mantenir-los actualitzats. Voleu un formulari per a l’exercici de Drets? • Tenim formularis per a l’exercici dels teus drets, demana’ns-los per email o si ho prefereixes, pots fer servir els elaborats per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades o tercers. • Aquests formularis han d’anar signats electrònicament o acompanyats de fotocòpia del DNI. • Si et representa algú, ens has d’adjuntar còpia del seu DNI, o que el signi amb la signatura electrònica. • Els formularis es poden presentar presencialment, enviats per carta o per mail a l’adreça del Responsable a l’inici d’aquest text. Teniu dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, en cas que considereu que no s’ha atès convenientment la sol·licitud dels vostres drets. El termini màxim per resoldre per IDI és d’un mes, a comptar de la recepció efectiva de la teva sol·licitud per part nostra. Tens dret a revocar en qualsevol moment el consentiment per a qualsevol dels tractaments per als quals ho has atorgat. Tractem galetes? Si fem servir un altre tipus de cookies que no siguin les necessàries, podràs consultar la política de cookies a l’enllaç corresponent des de l’inici de la nostra web. Durant quant de temps mantindrem les teves dades personals? • Les dades personals seran mantingudes mentre segueixis vinculat amb nosaltres. • Un cop et desvinculis, les dades personals tractades a cada finalitat es mantindran durant els terminis legalment previstos, inclòs el termini en què un jutge o tribunal les pugui requerir atenent al termini de prescripció d’accions judicials. • Les dades tractades es mantindran mentre no expirin els terminis legals al·ludits anteriorment, si hi hagués obligació legal de manteniment, o de no existir aquest termini legal, fins que l’interessat sol·liciti la seva supressió o revoqui el consentiment atorgat. • Mantindrem tota la informació i comunicacions relatives a la teva compra oa la prestació del nostre servei, mentre durin les garanties dels productes o serveis, per atendre possibles reclamacions.

• A cada tractament o tipologia de dades, et facilitem un període específic, que pots consultar a la taula següent: Fitxer Document Conservació
Clients Factures 10 anys
Formularis i cupons 15 anys
Contractes 5 anys
Recursos Humans Nòmines, TC1, TC2, etc.
Currículums
Fins al final del procés de selecció i 1 any més amb el teu consentiment Docs d’indemnitzacions per acomiadaments.
Expedient del treballador Fins a 5 anys després de la baixa.
Màrqueting Bases de dades o visitants de la web. Mentre duri el tractament.
Proveïdors Factures 10 anys
Contractes 5 anys
Comptabilitat
Llibres i documents comptables. Acords socis i consells d’administració, estatuts de la societat, actes, reglament consell d’administració i comissions delegades, informes d’auditoria.
Fiscal
Administració de pagaments de dividends i retencions fiscals.

10 anys
Seguretat i Salut Registres Metges de Treballadors 5 anys
Assegurances Pòlisses d’assegurances
6 anys (regla general) 2 anys (danys) 5 anys (personals) 10 anys (vida) Jurídic Documents Propietat Intel·lectual i Industrial. Contractes i acords. 5 anys
Permisos, llicències, certificats
6 anys des de la data d’expiració del permís, la llicència o el certificat. 10 anys (prescripció penal) Acords de confidencialitat i de no competència
Política de cookies:
Segons la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic us informem que aquest lloc web utilitza Cookies per millorar i optimitzar l’experiència de l’usuari. A continuació trobareu informació detallada sobre què són les “Cookies”, quina tipologia utilitza aquest lloc web, com canviar la configuració de les vostres cookies, i què passa si les deshabilites. Què són les galetes? Una galeta és un fitxer que es descarrega al vostre ordinador en accedir a determinades pàgines web. Les galetes permeten a una pàgina web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d’un usuari o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la manera com utilitzi el seu equip, es poden utilitzar per reconèixer a l’usuari. Quins tipus de galetes utilitza aquesta pàgina web?
• Segons l’entitat que les gestioni, les galetes poden ser:
o Cookies pròpies: Són aquelles que s’envien a l’equip terminal de l’interessat des d’un equip o domini gestionat pel mateix editor i des del qual es presta el servei sol·licitat per l’usuari.
o Galetes de tercers: Són aquelles que s’envien a l’equip terminal de l’usuari des d’un equip o domini que no és gestionat per l’editor, sinó per una altra entitat que tracta les dades obtingudes a través de les galetes. El Lloc Web utilitza tant galetes pròpies com de tercers.
• Segons el termini de temps que romanen activades:
o Cookies de sessió: Són un tipus de cookies dissenyades per demanar i emmagatzemar dades mentre l’usuari accedeix a una pàgina web. Se solen fer servir per emmagatzemar informació que només interessa conservar per a la prestació del servei sol·licitat per l’usuari en una sola ocasió (p.ex. una llista de productes adquirits).
o Cookies persistents: Són un tipus de cookies en què les dades segueixen emmagatzemades al terminal i poden ser accedides i tractades durant un període definit pel responsable de la galeta, i que pot anar d’uns minuts a diversos anys.
El Lloc Web utilitza cookies persistents. Per a quines finalitats poden ser utilitzades les galetes de la web? • Cookies de personalització: Són aquelles que permeten a l’usuari accedir al servei amb algunes característiques de caràcter general predefinides en funció d’una sèrie de criteris al terminal de l’usuari com ara serien l’idioma, el tipus de navegador a través del qual accedeix al servei, la configuració regional des d’on accedeix al servei, etc. • Galetes d’anàlisi: en aquelles que permeten al responsable d’aquestes, el seguiment i l’anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.

La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s’utilitza en el mesurament de l’activitat dels llocs web, aplicació o plataforma i per a l’elaboració de perfils de navegació dels usuaris d’aquests llocs, aplicacions i plataformes, per introduir millores a funció de lanàlisi de les dades dús que fan els usuaris del servei. Cookies pròpies que fem servir:
• idi_language_set: galeta que fem servir per recordar la seva elecció del llenguatge de visualització de la nostra web.
Cookies de tercers que fem servir:
• cookiefirst-consent: galeta de l’empresa WebToffee que fem servir per recordar el vostre consentiment o no a l’ús de les cookies. La mantenim durant un any. • Google Analytics: galetes de Google Analytics. Generen un ID d’usuari anònim, que és el que s’utilitza per fer recompte quantes vegades visita el lloc un usuari. També registra quan va ser la primera i la darrera vegada que va visitar la web. Així mateix, calcula quan s’ha acabat una sessió, l’origen de l’usuari i els keywords. Què passa si es deshabiliten les galetes? Algunes funcionalitats dels serveis i àrees d’aquest lloc web podrien no funcionar correctament si es deshabiliten les galetes. Actualitzem la nostra Política de Cookies? És possible que actualitzem la Política de Cookies de la nostra pàgina web, per això us recomanem revisar aquesta política cada vegada que accediu al nostre lloc web amb l’objectiu d’estar adequadament informat sobre com i per a què fem servir les cookies. Com podeu configurar i/o rebutjar les vostres galetes? En clicar a “ENTÈS ACCEPTA EL SEU ÚS” i continuar al nostre lloc web, estarà consentint l’ús de les Cookies en les condicions contingudes en aquesta Política de Cookies. Vostè com a usuari té la possibilitat d’exercir el seu dret a bloquejar, eliminar i rebutjar l’ús de Cookies, en tot moment, modificant les opcions del navegador. Per exemple: • Microsoft Edge: Configuració

> Configuració Avançada> Galetes. • Mozilla Firefox: • Eines
> Opcions> Privadesa> Historial> Configuració Personalitzada. Consulta el suport de Mozilla o Ajuda del navegador.
• Google Chrome: • Configuració> Mostrar opcions avançades> Privadesa> Configuració de contingut. Consulteu el suport de Google o l’ajuda del navegador.
• Safari (Apple): • referències> Seguretat. Consulteu el suport d’Apple o l’ajuda del navegador.
• Opera (Opera Software): • Configuració> Opcions> Avançat> Galetes Consulta el suport d’Òpera o l’Ajuda del navegador. Si utilitzeu un altre navegador, consulteu la vostra política d’instal·lació, ús i bloqueig de galetes. No obstant això, usant l’eina www.youronlinechoices.com, podreu trobar informació útil i configurar, proveïdor per proveïdor, les vostres preferències sobre les cookies.